JentebolgenTrondheim topp-banner

hovedsiden

Jentebølgen 2015

informasjon

Program

Om jentebølgen 2015

Kontakt oss

Påmelding

Påmelding

Løypekart

Trasé

bilder

Jentebølgen 2014

Jentebølgen 2013 - 1

Jentebølgen 2013 - 2

Jentebølgen 2012 - 1

Jentebølgen 2012 - 2

Jentebølgen 2012 - 3

Jentebølgen 2011

arrangør

Strindheim IL

Logo DNB Logo Solsiden Logo Unilabs Logo 3T Logo BDO Logo Sulland Trondheim Logo Mini Logo DNV GL Logo Egon Logo Holyday Club Åre Logo BungyPump Logo Tempur Logo Nyfiken Logo Solsiden Spa Logo Bydelsavisa Strinda Logo Sør-Trøndelag fylkeskommune Logo trykkpartner Logo Globetrotter

«Bølgen» på Solsidens kundekveld

DNB Jentebølgen går stadig nye veier for å rekruttere deltakere til arrangementet tirsdag 2. juni. Siste «påfunn» for å få flere til å delta var å være med på Solsiden Shoppings kundekveld. På denne kvelden er nesten 100 % av kundene kvinner i alle aldre. Som samarbeidspartner fikk DNB Jentebølgen som eneste «utenforstående» aktør anledning til å profilere seg på senteret i tre timer, Som en del av «Bølgen» fikk også to av våre samarbeidspartnere, 3T og Unilabs, anledning til å bli med på standen. Det var en solid kvartett som informerte, delte ut brosjyremateriell og giveaways for trening, røntgen og DNB Jentebølgen.

Her fikk vi informert potensielle deltakere som vi ikke møter i andre fora — et spennende prosjekt som frister til gjentakelse. Vi lyktes å rekruttere noen nye deltakere, men det som var mest positive var alle tilbakemeldingene vi fikk fra tidligere deltakere. Mange ser fram til tirsdag 2. juni som en av sommerens store happeninger. På bildet er fra venstre: Marius Brustad og Erika Oskarsson fra 3T og Kristi Ovidia Fjalsett, Unilabs. Fjerdemann på standen, Reidar Isachsen, fra DNB Jentebølgen, sto bak kamera. Tekst og foto: Reidar Isachsen.

WWW.JENTEBOLGENTRONDHEIM.NO